Haarhorens en zo

Goh, wat ben ik hier al een tijd niet meer geweest. Nu ik terug een 4/5 werkende mama ben, lijkt de tijd zo snel te gaan. Laat me dit blogje eens wijden aan enkele indrukken van de voorbije weken.

– Mensen die nog steeds vragen of het – in roze met frulletjeskleedje aangeklede – kind nu een mannetje of een meisje is?
– Het kind dat tijdens de boodschappen in de kar zit en dadadaDADADA! roept naar elk kind, ongeacht de leeftijd, die het ziet. M.a.w veel bekijks in de supermarkt.
– De was uithangen die gewassen is met de Dash extra fris. Nee, nog steeds geen kuisfreak maar de was doe ik nog redelijk graag. Als het tijd is om de was te doen (zie: uitpuilende berg op wasmand) draai ik 3 à 4 manden en hang ik die buiten uit. Dan ruik ik af en toe aan de was. Mmmmmm dash-fris. Strijk is een ander paar mouwen…
– Zo stijf als een hark zijn door het fitnessen. Feel those mussels!
– Voorbereidingen treffen voor het verjaardagsfeestje van de dochter voor Zondag. Maandag boodschappenlijstje opstellen, Woensdag boodschappen doen, Vrijdagvoormiddag partybenodigdheden halen, daartussen nog gaan werken, Zaterdag wafeltjes en koekjes bakken voor bij de koffie en taart 1 maken, Zondag taart twee maken en om 14u party met 14 + 4 kids.
– Nieuw haar krijgen. Ik haat het trouwens. Ze lijken op horentjes. Haarhorens noem ik ze.
– Nagelbijten. De slechte gewoonte is terug! Verdorie!

Een gedachte over “Haarhorens en zo

Geef een reactie

