bodyattack

En crunch 1, 2, 3, 4 en lunch 1, 2, 3, 4 en jumping jack, push ups, spring langs hier en spring langs daar. That’s bodyattack. Een uur aan een stuk gans je lijf attackeren. Voor ik zwanger was deed ik het maar moest stoppen door blessure en erna natuurlijk door zwangerschap. Nu ik terug sport heb ik me nog es aan het attacken gewaagd. Man wat is dat afzien! Maar ’t is wel leuk. Hoewel ik het wegens blessures niet twee keer per week kan doen, zal ik me af en toe wel eens aansluiten bij de groep. Daarnaast gebruik ik ook de toestellen in de fitness. Fitnessen kost wel wat geld. 49 euro inschrijvingsgeld en honderd in de tachtig euro voor inschrijving van drie maanden. Groepslessen inclusief. Binnenkort waag ik me eens aan de CX works, een half uurtje spiertraining. Niet dat ik me naast dit

images1NHI35T8

of dit

images

wil kunnen plaatsen maar hey, wat sport kan geen kwaad hé!

Moest ik er ooit zo uitzien

,,

naamloos,

naamloos

Dan is er wat fout gelopen.

3 gedachtes over “bodyattack

Geef een reactie

