Blogje volgt

Alegow ik ga er es aan beginnen. Ik weet niet hoe het komt maar in mijn eerste blogperiode had ik veel meer inspiratie om te schrijven. Hoewel ik moet toegeven dat die blogs persoonlijker en intiemer waren. Of er gebeuren minder hevige dingen in mijn leven nu. Dat is wel waar. Het lijkt of alles nu op zijn plooi komt. Of misschien heb ik er nu minder behoefte aan om te schrijven? I don’t know. Hoewel ik het nog altijd heel erg plezant vind hoor. Over wat valt er te schrijven..Daar wringt het schoentje dus 🙂 Over mijn wenkbrauwen die donderdag vakkundig worden geëpileerd? Kan ik je misschien zeggen hoe mijn eerste ervaring was. Een altijd goed geëpileerde vriendin raadde mij Mira aan van Taizo. En hop ik er naartoe. We staan altijd open voor nieuwe dingen. Ik placeerde (lokaal taaltje) mij in de verzorgingsstoel. Een aangenaam madammeke. Klein van gestalte, vriendelijk en tot in de puntjes verzorgd. Ja natuurlijk, want wordt eens geëpileerd door een verwaaide bosaap.

Opeens voelde ik een aangename warmte ter hoogte van mijn wenkbrauwen. Hmmmm dacht ik, zalig. Toen ik op het zelfde moment bedacht hoe lekker dat het voelde (rare woordkeuze), voelde ik opeens een helse pijn. Schnok zei ze! En ze trok het papiertje in 1 ruk af want aja ’t was natuurlijk warme was die werd gebruikt. Dit ben ik nu wel al gewoon 🙂 Maar de eerste keer was het toch ferm verschieten 🙂 Sindsdien ga ik nu en dan naar Mira, want mensen er is een verschil!! Als je het nog nooit hebt gedaan dan moet je het doen!! Tien euro vragen ze, wat ik veel vind. Maar, een vrouw kan daar mee weg komen vind ik. Zoals naar de kapper gaan. Een hele goeie kapper! Knippen en drogen, ben ik er gauw 55 euro kwijt. Maar kijk, als ik van de kapper kom en de borsteltjes boven mijn ogen zijn knap bijgewerkt, dan voel ik me echt waar al de helft mooier. En daar doen we het voor he, om ons mooier en goed te voelen.

Ik zou ook nog kunnen schrijven over het feit dat we nog steeds bij mijn moeder wonen. De vijfde week al. Hoewel we elkaar goed kunnen verdragen en niet in elkaars weg lopen, begin ik zo hard te verlangen naar huis. Deadline is 1 oktober. De verwarming ligt er, de riolering is vervangen. Nu gaat Davy het plafond en de muren schuren zodat ik ze kan schilderen en hopelijk komen ze dan eind september de vloer leggen. Daar volgen alvast wel fotootjes van 🙂

Over fotootjes gesproken, onlangs was ik op mijn ma haar Facebook. Ik moest die testen omdat ik haar computer had geformatteerd. Beetje zitten rondneuzen, je kent dat. Toen voelde ik opeens de drang om terug een account te beginnen. Enkel en alleen voor een beperkte groep, zodat ik fotootjes kan plaatsen. Ik heb het niet gedaan maar ik speel wel met het idee. Instagram bvb vind ik zo leuk, dat het idee terug in mij opkwam. Ondertussen ben ik iedereen aan het aanraden om instagram te nemen want blijkbaar is dat nog niet zó bekend.

Enfin kijk hiersi Liese, een blog :p

Deze middag ga ik gaan froetelen in mijn hof, want die is stilletjes aan aan het verwilderen. Blogje volgt 😉

2 gedachtes over “Blogje volgt

  1. Liese zegt:

    het begon een beetje lang duren hé 🙂 Ik laat ook mijn wenkbrauwen met was trekken. Pijnlijk! maar duurt minder lang dan epileren met een pincetje. Ik betaal 8 euro. In het begin dat ik dat deed (zo’n 10 jaar geleden) betaalde ik slechts 4 euro, je ziet de crisis slaat overal toe 😀

Geef een reactie

