De vuf reedns woarom dak lachn – Tag

smile-tag

Wees gerust, het vervolg zal niet in het West Vlaams geschreven zijn 🙂 Ik vind dit wel heel erg leuk! Liese gaf mij de tag. Haar stukje heb ik met plezier gelezen, hierop volgt mijn bijdrage, na eerst eventjes de ‘regels’ toe te lichten.

  • Tag 5 andere bloggers om deze tag te doen.
  • Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel.
  • Noem 5 redenen waarom jij lacht of blij bent.
  • Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel.
  • Kopieer de TAG afbeelding en plaats die in jouw artikel.

1. Mijn partner. Het is één van de redenen waarom ik op hem viel en wat me aantrok in hem. Zijn humor. Iedereen die hem goed kent zal het beamen. Hij kan mij zo hard aan het lachen maken dat ik alles waar ik me zorgen om kan maken op slag vergeet. Daarnet nog. Zonder dat hij het waarschijnlijk beseft. Hij is gewoon zo en dat vind ik super aan hem 🙂 En dan spreek ik nog niet over zijn dansmoves…hilarisch! Hem bezig zien met onze dochter tovert ook een warme glimlach op mijn gezicht.

2. Natuurlijk mijn dochter zelf… ze heeft zo een leuk guitig lachje, en haar maniertjes, hoe ze doet, haar op afstand zien spelen… je zou voor minder glimlachen als mama 🙂

3. Waar ben ik blij om? Food! Alles rond eten maakt me blij 🙂 Tja, het is niets nieuws denk ik. Eten maakt me blij, het maken, het opeten en zien dat het smaakt als je zelf hebt gekookt. Dat mijn dochter heel veel lust maakt me ook zeer content! Een etentje vind ik ook altijd de max. Hoeft niet altijd een grote menu te zijn. Als’t maar lekker is!

4. Verrast worden. En het moet niet altijd groots zijn. Een onverwachts berichtje of bezoekje, een telefoontje, .. een klein gebaar doet mij echt iets.

5. Blogs lezen. Heel erg dikwijls lees ik een of andere sublieme uitspraak, herkenbare situaties of dingen die ik me al helemaal kan voorstellen, die me dan aan het lachen maken. Leuke woordspelingen vind ik ook altijd tof.

Verder geef ik deze tag door aan:

Altijd plaats aan tafel
Cuberdon & Macaron

Twee totaal verschillende blogs die ik graag lees en waarvan ik denk dat ze de tag nog niet gehad hebben. Bij deze! Ben benieuwd 🙂

10 gedachtes over “De vuf reedns woarom dak lachn – Tag

Geef een reactie

