Hellofresh dag drie en vier

De vorige hellofresh week zit er al eventjes op en ondertussen hebben we de eerste maaltijd van week twee ook al binnen. Donderdag en vrijdag waren terug twee topdagen voor mij en vandaag eigenlijk ook.
Dit aten we:

Couscoussalade met geitenkaas, appel, geroosterde pompoenpitjes, veldsla, komkommer en een lekkere dressing

Couscoussalade met geitenkaas, appel, geroosterde pompoenpitjes, veldsla, komkommer en een lekkere dressing

farfalle met tonijn en cherrytomaten

farfalle met tonijn en cherrytomaten

Turkse platbroodpizza met kruidig lamsgehakt

Turkse platbroodpizza met kruidig lamsgehakt

Nu, ik zal je wel zeggen dat Davy véél eet en lust, maar dat hij een vleeseter blijft en als echte hoofdmaaltijd graag iets met vlees eet. De farfalle van tonijn en de couscoussalade heeft hij dus aan zich laten voorbij gaan. Het Turks gerecht met lamsgehakt dat was dan in een wip op. Voor iemand die echt alles lust is dit geweldig, maar als je iets niet lust dan zit je er wel mee. Heb ik dan toch een nadeel gevonden? Goh, morgen is het bijvoorbeeld een stuk vis, en dat vervang ik door een koteletje voor hem. De farfalle met tonijn kon ik ook met stukjes kip maken. Moest het aan mij liggen dan doe ik dit gewoon voort en kook ik enkel nog hellofresh-style. Maar, we moeten de stok in twee doen dus als de week voorbij is dan pauzeer ik eventjes mijn lidmaatschap, want da’s wel handig met het flexibele lidmaatschap. Ik word op de hoogte gehouden van de menu’s van de komende weken, en als Davy het ziet zitten dan bestel ik gewoon nog eens en hoef ik weer een ganse week bijna niet de deur uit voor boodschappen (toch handig hoor!). En vooral, even niet nadenken wat we nu weer zullen eten…
In ieder geval, het bloggen over eten zal bij deze (voorlopig) gedaan zijn 🙂 De rest van de fotootjes gooi ik op mijn Instagram.

2 gedachtes over “Hellofresh dag drie en vier

  1. Ziet er wel heel lekker uit allemaal! Ik hoor alleen van veel mensen dat het veel kost als je maar met tweetjes bent. Vind jij dat wat meevallen? Ik zou het ook wel eens een weekje willen proberen (toekomstgericht denkend wanneer ik in september met mijn job begin haha :p )

    Like

    • Wij vinden het meevallen. Bedenk eens hoeveel eten je weggooit omdat je er teveel van moest kopen voor 2p. En de tijd en kosten om het te halen vinden wij ook erg voordelig. Het gemakkelijke ervan is een groot voordeel. Ik maak het mezelf graag gemakkelijk 🙂 als je wil geef ik je een kortingcode

      Like

Geef een reactie

