En de winnaar is…

Ikke šŸ™‚

En Liese, die mag er ook aan beginnen!

Yes yes u leest het goed. Hersenspinselkrabbels is verkozen tot winnaar van de give away ‘meststoffen voor je blog’. Wat wil zeggen dat ik vanaf morgen aan de online cursus kan beginnen. Ik zal mailtjes krijgen die me zullen zeggen wat te doen en hopelijk zal dit ervoor zorgen dat deze blog terug begint te schieten!

Ik win nooit iets, echt nooit. Ik doe dan ook niet zoveel mee aan wedstrijden. Omdat ik toch nooit iets win, aja. Ik herinner mij nog dat ik als kind meedeed aan een kleurwedstrijd. Toen ik op vakantie was bij mijn vader. Ik had de tekening ingediend. Je kon er een mooie prijs mee winnen. Na de vakantieperiode ging ik terug naar huis, naar mijn moeder. Veertien dagen later ging ik terug naar mijn vader. Die zei dat er net na mijn vertrek een brief was aangekomen voor mij. Vond ik al heel spannend. Een brief! Yeah! Blijkt dat het een brief was met de melding dat ik de winnaar was van de kleurwedstrijd en dat ik tegen een bepaalde datum de prijs moest ophalen. Was ik te laat dan werd de prijs doorgegeven. Ja, ik was te laat. Heb ik mij daar slecht van gevoeld zeg. Nu had ik eens iets gewonnen! Nu, na lange tijd, heb ik gevoel dat ik het kind van vroeger toch terug gelukkig kan maken, nu ik deze give away gewonnen heb..

Grapje hoor!
Nee, zeg, zo melig gaan we hier niet doen šŸ˜‰

Ik ben alvast benieuwd wat ze voor mij in petto heeft!
Wordt vervolgd…

3 gedachtes over “En de winnaar is…

Geef een reactie

