No title

Ik heb nog 13 mails/lessen staan in mijn mapje ‘cursus meststoffen’.
Ik zit momenteel aan week 2 les 1.
Ik ging wel op vakantie en daar had ik geen internet! (excuses excuses)

We leerden vandaag dat:

– ik in de maand augustus 617 pagevieuws had
– 199 bezoekers kwamen piepen
– ik gemiddeld 3.5 aantal reacties kreeg

Ale, ‘k benne kik content hoor daarmee πŸ™‚

10 gedachtes over “No title

  1. Leuk om zo via andere blogs een beetje mee te pikken van die meststoffencursus. πŸ™‚ Ik ben eens gaan piepen in mijn eigen statistieken. 1879 pageviews en 488 unieke bezoekers, 90 waarderingen en 108 reacties op 19 gepubliceerde berichten. Een doordenker…

  2. ik dacht eerst, een cursus meststoffen??? Maar toen ik wat dieper in je blog groef, zag ik dat het ging om een blogcursus… πŸ˜‰

    (ik heb je getagd! Zie mijn blog)

Geef een reactie

