De three tings tag

Een eindje geleden kreeg ik deze tag van Billy. Waarvoor dank, ik vind het wel eens leuk om een tag in te vullen en ik vind het ook leuk dat jij me beter wil leren kennen, zoals je schrijft.

Hier gaan we dan.

Drie dingen in mijn tas

1 Van mijn brillen. Een gewone bril en een zonnebril op sterkte. Sinds nog niet zolang draag ik nu continu een bril. Weg met de lenzen. Ik lijk er wat ouder uit nu, vooral ook met mij switch van lange haren naar kort. Maar kijk, ik wordt ook eenmaal 30 (eind) volgend jaar dus kijk, het past bij mijn leeftijd zeker 😉 Maar ze zeggen dat ik er niet uitzie als een seutje dus ik ben blij.

Klantenkaartjes. Ik zal ze even tellen voor je. Klein momentje. Het zijn er 41.

Portefeuille. Zeer maar dan ook zeer belangrijk. Geraakte ik ooit eens kwijt (gelukkig teruggevonden). Ik weende tranen met tuiten. Om de x aantal jaar koop ik mij een nieuwe en besteed er dan ook veel geld aan (50 à 60 euro in de solden). In Januari is het terug tijd voor een nieuwe. Jeeeej!

Drie dingen op mijn bureau

Ik heb geen bureau. Maar moest ik eentje hebben dan zou de laptop er liggen. Er zou een bloemetje of plantje staan en papier zeker? Wat legt een mens allemaal op zijn bureau.

Drie favoriete meubels thuis

De zetel. Wij hebben een grote hoeksalon waar je zalig in kan wentelen. Wel niet zo goed voor de rug denk ik. Of dat ligt aan mijn tere lijfje. Soms, als we een film zien, wisselen we de zetelkussens zodat je als het ware in een bed ligt. Zo ruim! Met een dekentje.. zalig!

Tuinmeubels. Omdat het zalig is om er te zitten in het zonnetje. We eten altijd buiten als het mooi weer is. Nu staan ze al terug in het tuinhuis.

Tafel. Omdat je er op eet. En ik van eten hou.

Drie favoriete fruitsoorten

Aardbei, banaan, (water)meloen

Drie blogs die ik dagelijks bezoek

Geen want ik kijk niet dagelijks naar blogs. Ik volg er wel maar niet zo veel denk ik als ik mezelf met andere bloggers vergelijk. Ik ben wel op zoek naar nieuwe leuke blogjes. Als iemand tips heeft? Liefs wat alledaags en luchtig, niet te serieus. Op mijn pagina kan je zien wie ik nu allemaal volg.

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

Wat vaak blijft hangen, maar ik kan er nu geen voorbeeld van geven, zijn schlagers. En dan ben ik op het werk want ja, onze bewoners zijn superfan van Laura Lynn, de Romeo’s,… Hangt dus af van het moment. En ja, dan zing ik uit volle borst mee!

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk

Mijn dochter. Ze is sinds gisterenmiddag op logement bij mijn zus, en vandaag gaat ze naar mijn ma tot maandagavond. Ik mis ze wel, maar het doet ook eens deugd zonder kleine. Gisteren zijn we weggeweest en dat was eens lekker relax, de mama-radar mocht af.

Mijn beste vriendin. Die nu al dag drie in het ziekenhuis ligt wegens aanhoudende migraine aanvallen. Ze moet nog onder de scan en heel de hutsekluts. Ik hoop dat ze vlug beter wordt.

Onze kamer. En hoe D. hem aan het omtoveren is tot een kamer zonder: flashykleur, scheve kast, hippielamp, scheve muren, oneffen deur. Maar met: mooie lamp, witte handige kast, rustgevend kleurtje, nachtlampje aan muur, muurisolatie, … .

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid

De eerste die me te binnen schieten zijn: Liese, Misssexandthecity, Tomas Pannenkoek.

Drie favoriete sporten

Fietsen, zwemmen en bodyattack (dit laatste is een groepsles die ik nog volgde in de fitness, maar moest opgeven door te zwakke enkels. Redelijk pittig maar zo leuk!)

Drie dingen waar ik gelukkig van word

Complimentjes krijgen, mijn dochtertje afloeren (vooral nu, hilarisch soms wat ze allemaal vertelt en hoe ze speelt met haar pop) en Davy zien spelen met haar. Geeft mij een fantastisch gelukzalig gevoel om te zien hoe ze samen elkaar gelukkig maken. En mij ook!

Drie favoriete quotes

Ik kan er niet direct eentje uit mijn mouw schudden, dus heb ik maar google geraadpleegd en ik pikte deze er uit:

‘Eén van de mooiste momenten is dat je kan loslaten wat je toch niet kan veranderen’.

‘Wacht niet voor het perfecte moment. Neem het en maak het perfect’.

‘Soms moet je jezelf eerst tegenkomen voordat je het kunt zijn’.

Drie vakantiebestemmingen

Amerika, ben ik ik jaren geleden geweest. New Orleans meer bepaald. We gingen dan ook naar Florida. Super leuke reis. Mijn andere favorieten zijn Italië en Frankrijk. Die laatste gaan we waarschijnlijk vaker naartoe gaan de komende jaren. Niet zo ver met kindjes, en erg mooie streken daar.

Drie dingen die ik dit jaar wil doen

Oei het jaar is bijna ten einde. Wat zou ik nog willen doen?

Aha, ik wil nog eens een nachtcache doen. Dat is een geocache, maar in het donker. (geocachen, zal ik wellicht binnenkort nog iets over schrijven). Ik hou je het nog tegoed. Uitgebreide uitleg vind je hier.

The longest hour: Een real life room escape in Ieper. Wil ik al zo graag eens doen! Maar komt er niet van he! Zal ik dus zeker dit jaar eens werk van maken.

Nog een paar kilootjes verliezen. Ondertussen ben ik er van de 12.5 die ik kwijt was, al terug 1.5 bijgekomen :s Graag terug onder die 70 komen dus.

Zo, dit was het dan. Voel je vrij om deze tag over te nemen!

3 gedachtes over “De three tings tag

  1. een brilletje (ik draag er meestal ook één) kan toch sexy zijn, en veroudert daarom je looks niet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er dan uitziet… 😉
    Op je pagina te zien wie je allemaal volgt? Ik heb tevergeefs gezocht hoor!
    Ja ja, kinderen zijn toch wel een ingrijpende verandering in het leven van een mens hé…
    Geocaching zou ook wel iets zijn dat ik graag doe denk ik!
    Wat die real life room escape inhoudt heb ik het raden naar

    Mooie invulling, Ann-Sophie!

Geef een reactie

