A little help please

Ik ben zo iemand die bij bepaalde dingen vlug hulp vraag alvorens zelf eerst het een en het ander uit te zoeken. Ja dat is wat gemakzuchtig van mij, maar ’t gaat vlugger zo en het spaart mij tijd.
Deze keer dacht ik het anders te doen en zelf te zoeken. En te zoeken. Maar ik ben uitgezocht.

Kan iemand mij AUB vertellen HOE ik in GODSNAAM aan de linkerkant van mijn startpagina, twee afzonderlijke thema’s kan toevoegen (zelfde als ‘wie ben ik’ met uitleg als je klikt).

Ik zou dus onder ‘wie ben ik’, nog twee andere onderwerpen willen zetten, zodat je daar ook op kan klikken en uitleg kan zien.

Zoals ik dus al zei, ik herhaal mezelf maar ’t is omdat ik het niet meer weet.
Dan herhaal ik mezelf.

download

18 gedachtes over “A little help please

  1. Oeps, ik kan het ook niet, ik durf daar allemaal niets aan te veranderen uit angst dat ik mijn blog helemaal delete! Een groter kieken op dat vlak is er niet vrees ik. Sterkte naar je zoektocht!

    • Bedankt voor je reactie. Ik denk dat het idd zo zal gaan! Ondertussen heb ik het anders opgelost. Ik heb bij de ‘wie ben ik’ verwezen naar de tag-wolk. Dat is ongeveer hetzelfde effect dat ik wilde bekomen. Bedankt voor de tip!

  2. Niet voor niets blijft mijn blog op de huidige opmaak staan.

    Het kost mij telkens weer te veel moeite om er iets moois van te maken.

    Mijn tijd en energie gaat naar mijn verhalen.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

