Herfst en bankjesmannen

wpid-dsc_0269.jpg

Hoe meer herfst kan het zijn dan nu? Wat hou ik er toch van!!
Ik ben helemaal mee met de herfstsfeer. Momenteel ben ik volledig into het rapen van blaadjes, kastanjes en alle andere dingen die er te rapen vallen. Onlangs ontdekte ik Pinterest. Ik kende het wel maar maakte er geen gebruik van. Nu heb ik me ingelogd en al verschillende keren gebruikt gemaakt van andermans ideeën. Easy peasy!
Ik maakte op het werk met de bewoners al vleermuisjes van wc-rolletjes, ventjes van takjes en blaadjes en griezelige spinnen van kastanjes. Ik deed ook ‘iets’ met een visbokaal.

Een beetje amateuristisch maar in het echt ziet het er wel mooier uit ;-)

Een beetje amateuristisch maar in het echt ziet het er wel mooier uit 😉

Niet slecht voor een eerste keer, denk ik.

Niet slecht voor een eerste keer, denk ik. De pompoentjes zijn van een collega. Het blaadjesmannetje vind ik persoonlijk erg leuk. Je moet er maar opkomen.

wpid-dsc_0272.jpg

Het zijn al prachtige dagen geweest en ik ben al verschillende keren een wandeling gaan maken met Amber. Ik laat ze blaadjes rapen, ’t kind ziet er waarschijnlijk geen beginnen aan 😀 Maar ’t is een leuke leeftijd nu, ik geniet van deze momenten.

Zalig! Ik had mijn fiets geparkeerd aan een bankje en van daaruit een toertje gaan wandelen. Ik was wat gelaten in de sfeer van het moment en liet mijn jas gewoon achter in de fietsmand. Verder op zaten twee mannen op een bankje. Ikke weg. Onderweg kwamen we een groep scholieren tegen en ik maakte een praatje met de turnleraar. Toen ik terugkwam was mijn jas weg… Verdikke! Moest ik hem maar niet laten liggen he.. Ik was al blij dat de fiets er nog stond en dacht, een jas is maar een jas… Automatisch ging mijn blik naar het bankje ietsje verder en wat lag daar, mijn jas! Toen ik hem ging halen waren de ritsen en zakjes opengedaan. Geen buit voor de bankjesmannen! Hah! Ik hoopte ze nog tegen te komen en zo te doen:

Dat ging wel eens deugd gedaan hebben si.

8 gedachtes over “Herfst en bankjesmannen

  1. mooie foto van je dochter, Ann-Sophie! Ik vind het ook heerlijk om met mijn kleinzoon door die bladeren te wandelen.
    Nog een geluk dat je jas niet écht weg was! Tegenwoordig kan je nergens meer iets onbeheerd achter laten, ergerlijk toch?

    Like

Geef een reactie

