Over een wens

never-stop-making-wishes

 

Bewoner: ‘Ik zou graag eens naar Club Brugge gaan kijken.’

Begeleider: ‘Maar X toch, dat is toch veel te ver.’

Bewoner: ‘Dat geeft niet.’

Begeleider: ‘En dat kost ook heel veel geld hoor.’

Bewoner: ‘Maar ik heb geld.’

Hij haalt zijn portefeuille boven en toont een briefje van vijf euro.

Bewoner: ‘Hier, zie je wel.’

Begeleider: ‘Daar kom je niet mee toe hoor.’

 

 

Een fan van Club tegen een vriend: ‘Hey, ga je ook naar de match zondag?’

Andere fan: ‘Ja hoor, ik zie je zondag hé!’

 

Opnieuw…

 

Bewoner: ‘Ik zou graag eens naar Club Brugge gaan kijken.’

Begeleider: ‘Aja, jij als grote fan, dat is een goed gedacht!’

Bewoner: ‘Ik heb geld hoor’, hij haalt zijn portefeuille uit.

Begeleider: ‘Dat is al een goed begin!’

 

 

En zo gingen we met X en 21 andere  bewoners zondag naar de match van Club-Charleroi gaan kijken.

 

Omdat het kan.

 

 

16 gedachtes over “Over een wens

Geef een reactie

