2015

2015

Het was dit jaar een rustiger jaar. Niet zo woelig als het vorige. Het was een jaar van genieten en genezen. Vooral dat laatste zorgde dat er terug ruimte was voor het eerste…

Er werden gezinsuitstapjes gemaakt. Met Amber, die de wereld rond haar meer en meer begint te ontdekken. Een groter wordende peuter, wat een genot om mee op stap te gaan. Ook al zijn haar hoogtepunten het zien van een duif.

Tijdens 1 van die uitstapjes beleefde ik de slechtste eet ervaring ooit. We leerden er ook uit. Vanaf nu gaan we vooraleer we ergens gaan eten waar we het niet kennen, te rade bij tripadvisor.

Er werd een fiets gekocht. Een duur affaire maar zo de moeite waard. Ik ben nog altijd belachelijk veel ietsje buiten adem als ik naar Zillebeke rij achter mijn groenten en fruit, maar het gaat altijd ietsje beter. Ik moet hem maar eens meer gebruiken volgend jaar. De kleine vind het alvast de max. Dat is eigenlijk al een motivatie op zich.

We leerden kennismaken met HelloFresh. We maken er nu maandelijks gebruik van. 1 Week per maand nauwelijks boodschappen doen, het aan huis geleverd krijgen en lekker en gezond eten.

Dankzij de nominatie van een vriendin kreeg ik de kans om een online cursus te volgen om mijn blog nieuw leven in te blazen. Dus ik ging aan de slag. En, wat denk je, heeft het gewerkt? Ik vind van wel! De grootste veranderingen die ik maakte:

  • terug op Facebook gaan, beperkt, met een link naar de blog
  • een totale make over van de blog
  • hobby’s meer betrokken in de blog
  • blogs vooraf schrijven en inplannen

De tweede verjaardag van Amber werd gevierd. Wat voor mij een topdag in 2015 was! Aja, al die taart!

Kort daarna stierf mijn grootvader, wat dan weer de zwartste dag van het jaar was. Maar wat voor een dag had hij op het verjaardagsfeestje. Hij vond het super en hij genoot. En ik ben blij dat we hem dat nog hebben kunnen geven.

Er werd in 2015 ook nogal wat geklust. Onze nieuwe kamer kreeg vorm, er werd omheining gezet.. Het is leuk om de veranderingen te zien in ons huis. En je word het zo vlug gewoon! Het is maar als je de foto’s nog eens ziet van hoe het was dat je terug gekatapulteerd wordt en toch nog eens verschiet van hoeveel werk er hier al verzet geweest is. Dank u Pietje! (ja dat is zijn koosnaam ;-))

Ik heb sinds kort ook een nieuwe hobby, die nog niet zo heel veel heeft opgeleverd. Ik zit nog in de leerfase. Momenteel ben ik aan iets bezig waar ik nog niet veel kan over vertellen hier op de blog, omdat het een cadeautje is voor iemand.

Op naar 2016. Zonder voornemens. Ik zal maar gewoon doen zoals ik bezig ben, dat is nog niet zo slecht me dunkt!

Bij deze wens ik iedereen prettige feestdagen, dat je veel liefde en vreugde mag kennen in het nieuwe jaar, dat je jouw wensen en dromen kan najagen en hopelijk komen er ook enkele uit.

Bij deze neem ik mijn denkbeeldig glas en klink! Santé!

 

 

 

 

 

5 gedachtes over “2015

  1. Een bewogen jaar met ups en downs, dus. Voor mij een jaar waar ik je pen ontdekte :). Het zou tof zijn je volgend jaar te kunnen blijven lezen…
    Raar dat ik dit logje nog niet was tegengekomen. Iets verkeerd gedaan bij het publiceren (datum, uur??).

    Like

Geef een reactie

