De eindejaarsvraagjes aan…

Het gebeurde opeens.

Ik vroeg haar een goed recept om merengue te maken. En voor ik het wist vuurde ze haar nieuwjaarsvragen op mij af…

Elk jaar vuurt ze haar vragen af op enkele bloggers.

Ik zie de postjes verschijnen. Van de andere bloggers. En nog niet de minste! Madam confituur, Cookameal, het team van ‘lekker van bij ons‘, … en nog vele andere. Je ziet het allemaal hier op haar website. Eén voor één beantwoorden ze dezelfde vragen.

Ik wacht en wacht en wacht… zoals een kleine koter die staart naar de oven en wacht tot de koekjes klaar zijn… tot ik de ‘mijne’ zie verschijnen.

O my god.. denk ik. Ik ben toch ook zo een pratelaar. Ik schrijf zoals ik praat. Hier en daar een niet weg te steken West-Vlaamse klank en vaak volledig not to the point in het begin. Eerst een anekdote of vijf en dan het antwoord op de vraag 😉 Lange teksten vooraleer het antwoord. Hier en daar waarschijnlijk wel een verkeerde zinsbouw of (hopelijk niet te veel) typ fout. Maar al bij al ben ik wel blij met de antwoorden en met de leuke en originele vragen die mij werden gesteld. Vooral ook omdat ik me herinner dat ik ze in een wip kon beantwoorden. De woorden vloeiden er uit en kwamen op mijn scherm te staan.

Pratelaar of niet, je kan het hier allemaal lezen.

Bedankt Anniek!

Over Cuberdon en Macaron: een leuke blog waar je tal van tips kan verzamelen over lekker tafelen, eten, drinken, gezelligheid, creativiteit,… Je kan alleen maar hopen om zo iemand in je vriendenkring te hebben en er je voetjes onder tafel te mogen schuiven…

 

 

9 gedachtes over “De eindejaarsvraagjes aan…

Geef een reactie

