Brains and beauty

Stephanie Coorevits.

Ik heb ze bezig gezien in de slimste mens. Eerder zag ik ze al in beste hobbykok. Ik vind ze echt top. Bovenal is ze psychologe, en die mensen spreken mij van nature aan. Die zijn zo down to earth, zacht, kalm, zen,…

Stephanie is de zus van Anneleen, het model. Annelien mag er ook wezen, maar mijn voorkeur gaat naar haar zus.

Sinds ik ze zag in de slimste mens heeft ze bij mij nog meer een streepje voor. Ze is knap, op een natuurlijke manier, zelfs een tikkeltje nonchalant. En ze is slim. Ik vind dat wel aantrekkelijk zowel bij een vrouw als bij een man. Je kan je schoonheid mee hebben maar als je de laatste in de rij stond toen ze de hersens uitdeelden, …

Inhoud is minstens even belangrijk als uiterlijk. Het pimpt de buitenkant op. Zoals iemand met een leuke persoonlijkheid, humor,… Omgekeerd net hetzelfde. Iemand met een knap uiterlijk maar een karakter die niet is om naar huis te schrijven, afknapper…

Enfin, dat schoot me nu eens te binnen toen ik Stephanie zag. Ze heeft het!

10 gedachtes over “Brains and beauty

  1. ’t is wel Annelien hรฉ, Ann-Sophie!

    ๐Ÿ™‚

    De inhoud is ร ltijd belangrijker dan het uiterlijk vind ik. En dat geldt voor veel dingen trouwens. Denk maar aan huizen, flesjes bier,…enz

Geef een reactie

