Rubbit

toon551

Ik kreeg een geweldig cadeau. Een ‘relax’ bon. Moet je mij geen twee keer vragen. Er zijn waarschijnlijk mensen die dat niets zouden vinden. Kan ik begrijpen hoor.

Uiteindelijk komt het er op neer dat je door een volslagen vreemde overal aangeraakt wordt. Bijna overal.. als het overal is dan ben je waarschijnlijk bij het verkeerde adres.

Als je voor een volledige lichaamsmassage kiest, dan wrijven ze je lijf van kop tot teen in met olie. Zo iemand dat je van haar noch pluim kent. Raar, is het niet?

Al eerder werd ik eens gemasseerd. Door een vrouw. Deze keer was het een man.

Aan zo een massage komen er dus enige voorbereidingen aan te pas. Voor ik vertrok nam ik een bad met de kleine. Mijn oog viel op mijn benen. Aiai.. Winterbenen zeggen ze daar tegen. Lap, nu mocht ik die benen nog scheren ook. Ik wilde op tijd de kleine bij mijn ma droppen, dus begon ik er maar aan. Uit bad dan maar. Ondertussen de benen ingesmeerd met scheerschuim, wilde de kleine er uit.

‘Mama af’. ‘Wacht hoor Ambertje’.

‘Mama af’. ‘Bijna klaar’.

Mama AF. Mama AAAAAAAAAFFFFF!

‘Verdomme’… Als bij wonder zonder schrammetje en lichtjes opgejaagd, de kleine uit bad gehaald. ‘Tomme’, zegt ze.. Noot aan mezelf: minder vloeken, kind herhaalt.

De combinatie slip-bh werd ook op elkaar afgestemd. Een zeeman slip en een bh met verfresten hoef je nu ook niet meteen aan te doen. (heb ik écht ..schandalig, ik weet het…) Gewoon simpel zwart dus en we vertrekken.

Eens aangekomen in Hulste werd ik vriendelijk ontvangen. De massage was gewoon de max. Ik zit redelijk vast aan mijn schouders. Het was perfect. Zou ik meer moeten doen. Jammer dat het zoveel kost.

Het was trouwens mijn jaarlijks ‘me-time-solden-dagje’. Na de massage ging ik naar het shoppingcenter in Kuurne. Op mijn eentje iets gaan eten, wat rondslenteren. Ik was zo lui van de massage dat ik amper heb geshopt.

 

Ik heb wel een nieuwe sjakosse (handtas). Yes!

 

9 gedachtes over “Rubbit

Geef een reactie

