Mijlpalen vo duust

Dat 2016 een jaar vol veranderingen wordt, dat kun je wel zeggen.

Mijlpaal 1: Vandaag zette ik die kleine (niet meer zo kleine) sprot af bij de onthaalmoeder. Met een doosje mercietjes in haar handen tsjeffelt wandelt ze naar binnen. Het zijn van die lekkere crispie mercietjes. Als ik zelf zo een doos voor mijn neus krijg, vis ik altijd die crispies er uit, zijn dat niet de groene? Nomnom! Een hele doos van die soort in alle smaken! Best.present.ever!

Het zal de laatste keer zijn dat ik ze hier afzet. Ik bedankte de onthaalmama uitvoerig voor de goede zorgen. We hadden echt een goeike vast. Toen ik thuiskwam had ze een boekje mee gekregen. ‘Huppel gaat voor het eerst naar school’. Met daarin een tekstje geschreven.

Lieve, lieve, lieve Amber,

Dit boekje is een herinnering aan jou tijd bij onthaalmoeder ‘Belle’.

Wat vliegt de tijd snel…

Ik herinner mij nog als de dag van gisteren dat je toekwam als kleine baby…met een groot schaap :-).

Nu ben je al zo’n flinke grote meid.

Als ik aan je denk, bedenk ik steeds hoe flink je altijd bent geweest en hoe gewillig…

Ik ga je zΓ³ hard missen… Je gaat nog zoveel harten veroveren en gaat dat erg goed doen in de klas.

Het ga je goed lieve schat. Denk nog vaak aan mij…

Je bent altijd welkom!

Belle xxx

Maandag is het zo ver…

Mijlpaal 2: 30 Worden. Ik probeer mezelf wijs te maken dat het me niet veel zegt… maar toch wel hoor! Ik voel het aan mezelf dat ik de twintig dit najaar vaarwel mag zeggen. Ik begin begod graag naar Radio 1 te luisteren met momenten, kan je dat geloven?? Ik lijk beter te kunnen relativeren (het werd tijd ook) en ik moet toch ietsje langer recupereren dan vroeger na een avondje uit. Ik was van plan een feestje te geven! Maar dit zal niet gaan… reden:

Mijlpaal 3:Β Nogmaals mama worden. In september, als alles goed gaat, word ik nog voor mijn dertigste mama van twee. Ik had er altijd graag twee gehad voor mijn 30. Was het niet zo, so be it, maar ja, ieder mens heeft wel van die ‘ik had graag…gedachten’ zeker. Een feestje 2 maanden na de bevalling, dat zie ik niet zitten, ik zou toch graag wat in form zijn πŸ˜‰ En een glas mogen drinken ook, natuurlijk..

Schone vooruitzichten!

 

24 gedachtes over “Mijlpalen vo duust

  1. Dertig worden is helemaal niet erg – wat moet ik dan wel zeggen als ik over dik twee en een half jaar zestig word? Geniet van je jong leven, het het nog jonger leven dat je in september op de wereld mag zetten. Van harte proficiat, ben blij voor jullie !!!

    Like

  2. als je het mij vraagt, dan zijn dit wel mooie mijlpalen hoor!
    Radio 1 beluister ik ook wel vaker, af en toe zit er dan ook StubBru-muziek tussen…dus…. πŸ˜‰
    Wel jammer van dat feestje natuurlijk

    Like

Geef een reactie

