Superoogstbloedmaan

Vanavond is het superoogstbloedmaan.

Klinkt een beetje freaky, vind je niet? Als het volle maan is dan slaap ik altijd slecht. Geloof het of niet. Slaap ik slecht dan denk ik, het zal wel volle maan zijn. Keer op keer is het zo.

Volle manen lokken ook bevallingen uit schijnt het. Iets met zwaartekracht en vruchtwater enzo. Het fijne weet ik er niet van. Ik hoop het alleszins. Volgens Ollie (mijn Gyn. Hij heet Olivier, ik noem hem Ollie) ben ik uitgerekend voor morgen. Laat die maan dus zijn werk maar doen!

Wat nog zou werken om de bevalling op te wekken:

  • Ananas eten: vooral de harde binnenkern. Heb ik twee weken geleden gedaan, zo hopeloos was ik. Dus ik maar sjieken op die harde binnenkern. Mijn tong lag open en ik had het zuur. Dat combineerde ik dan met:

 

  • Tonic: Ik lust het niet zo als het niet in combinatie met Gin voor mijn neus staat. En toch.. een mens kan rare dingen doen.

 

  • Tepels masseren. Uren aan een stuk, in intervals. Men raadt aan olie op je vingers te smeren om geen irritatie te hebben. Euh. Nee dank u.

 

  • Seks hebben: ik ben geneigd er in te geloven maar goesting, nu? Niet echt.

 

  • Twerken: Er gaat een fimpje rond waar een vrouw staat de dansen tot haar water breekt. Ik vroeg me af wat twerken is en zocht het op:Β Bij twerking is het de bedoeling om je billen naar boven en beneden te bewegen in korte bewegingen. Door kortaf je lichaam op en neer te schudden probeer je je kont op en neer te shaken zodat er een herhalende beweging ontstaat. Je kunt variaties bedenken door je handen op je heupen te leggen of tegen een paal of muur op te twerken. Ook kun je tegen de muur gaan staan om zo je heupen te bewegen. 1Β Woord: HAHAHAHA!

 

  • Trappen op en af lopen: fysiek gewoon niet mogelijk. Ik moet al gaan zitten bij 1 keer naar boven gaan.

 

  • Wonderolie nemen: Dit lokt wel diarree uit. Maarja, dan heb je ook geen fleet meer nodig net voor je bevalt. Pro en contra’s he.. pro en contra’s…

 

  • Verder is er nog pikant eten, wandelen, frambozenbladthee drinken, drukpuntmassage, …

 

Alle gekheid op een stokje.. Die kleine zal er pas uitkomen als hij/zij er klaar voor is.

Dan zal ik misschien ook stoppen met dwaze dingen doen, zoals azijnwater op Amber haar haren spuiten. Maar da’s een ander verhaal…

 

 

12 gedachtes over “Superoogstbloedmaan

  1. Afkolven zou helpen, of allez, dat deed het toch bij een vriendin die de keren ervoor ingeleid moest worden. Dat is waarschijnlijk de minder arbeidsintensieve versie van dat gewrijf πŸ˜‰
    Hoe dan ook, een inleiding kan heel kalm en vlot gaan, zoals hier bij de jongste. En wanneer het ook gebeurt, ik wens je een heel vlotte bevalling toe, zodat je erna nog wat extra energie over hebt voor heel veel liefde.

    Like

  2. Mijn vroedvrouw raadde me dadels aan. Twee per dag. Er zou zelfs wetenschappelijk onderzoek bestaan over vrouwen in dadellanden die veel minder vaak over hun termijn gaan. Ik weet niet of het er wat mee te maken had, maar m’n dochter was er een week vroeger dan uitgerekend.. En door de frambozelbladthee en vrouwenmantel verliep het ook nog heel vlot. Veel succes in elk geval!

    Like

Geef een reactie

